Sayfalar

23 Ocak 2015 Cuma

Kinder Sürpriz Yumurtalar Açımı - 16 Sürpriz Yumurta

18 Sürpriz yumurtalar, Kinder şirinler, Angry Birds ve Oyuncaklar

3 Adet Kinder Surprise Şirinler Sürpriz Yumurtası, 3 Adet Nestle TOTO Angry Birds Sürpriz Yumurtası, 3 Adet Ülker İçim Smart Süperman Sürpriz Yumurtası, 6 Adet BİM TOPİ Sürpriz Yumurtası ile Ülker Firmasına Ait Hobby Oyuncaklı sürpriz yumurta açtığım ilk videomdur.





1 Mayıs 2014 tarihinde Mevcut çizgi film kanalımda radikal bir değişikliğe giderek, sürpriz yumurta videoları yüklemeye karar verdim. Bu video o kararımın ilk gerçek ve etkili sonucudur. Çünkü bu video bu tarihte (24.01.2015) 350.000 izlenmeyi geçmiş, ciddi bir başarı kazanmıştır. 

İnternette özellikle yabancı (Disney Collector etc.) sürpriz yumurta ve oyuncak tanıtım kanalları gerçekten çok ünlüler. Ancak bu kanallarda tanıtılan bir çok oyuncak ülkemizde ya gerçekten çok pahalı yada hiç bulunamıyordu. Bende özellikle ülkemizde bulunabilen benzer yada muadil de olabilen oyuncaklar ve oyuncak setlerini de tanıtmaya karar verdim. Bu devam eden süreçte sürekli olarak yani videolar çekip yüklemeye devam ettim. Şuan kanalımda ( http://goo.gl/JbWiWP ) yayında olan yaklaşık olarak 40 adet video bulunmaktadır. Bu videoların içeriklerine dair bir liste sunmam gerekirse eğer;
  • Disney Çizgi film ve animasyonlarından tanıdığımız Mickey Mouse, Mini Mouse, Disney Prensesleri, Donald Duck, Goffy, vb. figürlerinin bulunduğu süper ismiyle tanınmış sürpriz yumurtaları (yaklaşık olan 7 video)
  • Mega Surprise Egg Bu yumurt gerçekten adı gibi büyük bir yumurtadır, 10-13 cm uzunluğunda Hello Kitty, Şirinler ve Ben10 figürlerinin bulunduğu bu yumurtalardan yaklaşık olarak 10 tane açtım (her biri 10 TL)
  • Çikolatalı Sürpriz Yumurtalar: Kinder, Nestle, Ülker, TOPİ, OZMO, Yumurtoy markalarına ait toplamda 300 adet sürpriz Yumurta açtım.
  • Transofmers Oyuncakları: Transformers 4 filminde canlandırılan robot karakterlerine ait 6 adet büyük 6 adet küçük boy robot satın alıp tanıtımını yaptım bu robotlar hasbro markasına ait robotlardı. Bu robotlarla birlikte stop motion animasyon film projem de gerçekleşmeye başladı.
  • Playdoh oyun hamurları: Play doh veya play dough  oyun hamurlarından yapılma, yemekler, şekiller, dondurmalar sürpriz yumurtalar gibi bir çok farklı oyun hamuru videosu çektim. 
  • Nasıl Yapılır: Çerçevelerden, el işlerine, yemek tariflerinden tokalara kadar bir çok farklı el işi becerisini çocuklarla birlikte yaptık. 
  • Kumandalı oyuncaklar, Şuan sadece 1 adet helikopter videosu çektim
  • Çeşitli oyuncaklar, Bir çok farklı tip ve şekilde yapılmış plastik ve kurmalı birçok oyuncak tanıttım
Artık düzenli olarak bu blog sayfasına sürpriz yumurta ve oyuncak videoları ekleyerek sizlere bilgi vermeye çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder