Sayfalar

25 Ocak 2015 Pazar

9 Koca Kafalı Ninja Savaşçı Oyuncağı - Sürpriz Yumurta ve Oyunca TV

Sürpriz Oyuncak Kutusundan Çıkan 9 Savaşçı Oyuncağı


Geçenlerde bir market alışverişi yaparken tezgahın önünde üzerinde toy-x yazan bir kutu gördüm normalde onu şeker sakız gibi bir şey sanıyordum. elime alıp bakınca içinden sürpriz oyuncak çıkan bir çeşit sürpriz yumurta olduğunu gördüm. Ben normalde kinder, toto, gibi sürpriz yumurtaları açıp videolarını çektiğim için bununda öyle bir şey olabileceğini düşünmüyordum. Neyse sonuç olarak alıp açtım ve youtube kanalıma yükledim. :) 


Kanalımda internette özellikle internette veya youtube üzerinde daha önce izlemediğiniz oyuncak ve sürpriz yumurtaları tanıtmayı çok seviyorum. her ne kadar bu videolar çok fazla izlenme almasa da ben yerli oyuncakları veya yerli satıcıların da sürpriz oyuncaklarının tanıtılmasından yanayım. :) umarım faydalı olacaktır. 
Daha önce kanalımda ilk defa aşağıdaki videoda tanıttığım bu koca kafalı ninja oyuncaklarından ilk defa 9 tane alıp tek videoda tanıttım. 


Umarım videolarımı beğenir ve sosyal medya hesaplarınızda paylaşırsınız. Ben bu sayede farklı videoları http://goo.gl/JbWiWP adresindeki kanalıma yükleme devam edeceğim. Kanalımda kinder sürpriz yumurtaları, transformers oyuncakları, sürpriz oyuncaklar, oyuncak setleri, play doh oyun hamurundan şekiller yapma videoları da yüklemeye devam edeceğim takipte kalın :)

Videoyu çekerken ve çekmeden önce ki bazı resimler çekmiştim onlarda bunlar :) 













1 yorum:

  1. Lütfen size ulaşabileceğim bir hesap ya da numara verebilir misiniz? Bu kadar özel bir şeyle ilgili konuşmayı çok isterim ve tahmin edemeyeceğiniz kadar büyük bir iyilik yaparsınız. Lütfen.

    YanıtlaSil